termi.- Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 endelig fått satt sammen nypcn og skulle fyre gothic 3 for å se om det var like laggy som det var sist jeg testa. Men etter jeg fikk innstallert spillet og skullet fyre det opp fikk jeg en feilmelding (husker desverre ikke hva det stod), men kan noen bekrefte om gothic funker med directx 10 innstallert? Frykter at dette er problemet mvh
Mit Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 (endret) Du kan gjerne starte spillet enda en gang og fortelle oss hva det står på feilmeldinga også, kan fort bli enkelere og hjelpe da DX10 har såvidt jeg vet ingen ting og si da spillet kjører DX9, et problem jeg har lest om er at mange har problemer med og kjøre spillet i Vista (noe jeg regner med du bruker?) Da skal altså dette være løsningen: first reboot, use f8 for options, then choose disable digital driver enforcement. then install the game. then it will recognise the dvd, and start. also like in xp, fix the ini, in the game for low mem tree problem, it should then work on vista. btw you must disable driver enforcement each time you reboot to play. Edit: tror også nyeste versjon av tages er nødvedig om du kjører vista (uten at jeg er helt sikker der) http://www.tagesprotection.com/main.htm?page=minimum.htm Prøv også nyeste versjon av skjermkort driverne om du ikke har de Endret 28. februar 2007 av Mitjmannen
termi.- Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Skrevet 28. februar 2007 (endret) Du kan gjerne starte spillet enda en gang og fortelle oss hva det står på feilmeldinga også, kan fort bli enkelere og hjelpe da DX10 har såvidt jeg vet ingen ting og si da spillet kjører DX9, et problem jeg har lest om er at mange har problemer med og kjøre spillet i Vista (noe jeg regner med du bruker?) Da skal altså dette være løsningen: first reboot, use f8 for options, then choose disable digital driver enforcement. then install the game. then it will recognise the dvd, and start. also like in xp, fix the ini, in the game for low mem tree problem, it should then work on vista. btw you must disable driver enforcement each time you reboot to play. Edit: tror også nyeste versjon av tages er nødvedig om du kjører vista (uten at jeg er helt sikker der) http://www.tagesprotection.com/main.htm?page=minimum.htm Prøv også nyeste versjon av skjermkort driverne om du ikke har de 8044757[/snapback] Det skal jeg gjøre, bare innstallere det igjen. Kører vista ja, men det gjorde jeg på denm gamle pcn og det funka, men fy så det lagga Og bruker alt av nyeste drivere. Endret 28. februar 2007 av termi.-
termi.- Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Skrevet 28. februar 2007 (endret) Fått det til å funke nå, men krasjer etterhvert pga av no krøll med engine.dll fila;( Og får opp en melding "out of memory" har 4gb så tydelig at spillet er MØKK. OPPGITT Endret 28. februar 2007 av termi.-
termi.- Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Skrevet 1. mars 2007 Ingen som har noen tips om hvordan jeg får fiksa den "out of memory" feilen? Plagsomt som bare det når jeg endelig har fått spillet til å flyte fint;(
Zithor Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Les https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=715080 tror den kan hjelpe....
termi.- Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Skrevet 1. mars 2007 (endret) Ser ut som det hjalp, kjørt stabilt i 1 time ca, men nå fikk jeg ny krasj og ny feilmelding. Denne gang runtime error, HUFF!! edit: vært rimelig stabilt en god stun d nå, men så kom samme melding om out of memory. Men takk for all hjelp, men gothic 3 blir nok fjerna om ikke så lang tid ja Endret 2. mars 2007 av termi.-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå