Gå til innhold

Ødelagt strøm adapter til xbox 360?


CAH1

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg en ubrukt xbox 360.

Når jeg plugget den i så var det bare helt dødt og jeg ble

selvfølgelig veldig skuffet. Stor nedtur!

 

Det jeg tror er probelemet er at strømadapteren ikke virker så derfor lurer jeg på om noen kan sjekke sin boks og finne ut av følgende for meg:

Skal strømadapteren gi fra seg et lite lys i hjørnet når den er plugget i kontakten i veggen og xboxen ikke er på?

Det gjør nemlig ikke min og derfor mistenker jeg at problemet ligger der. Hørt noe om at det har vært et problem med noen strømadaptere. Stemmer det?

 

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nettopp kjøpt meg en ubrukt xbox 360.

Når jeg plugget den i så var det bare helt dødt og jeg ble

selvfølgelig veldig skuffet. Stor nedtur!

 

Det jeg tror er probelemet er at strømadapteren ikke virker så derfor lurer jeg på om noen kan sjekke sin boks og finne ut av følgende for meg:

Skal strømadapteren gi fra seg et lite lys i hjørnet når den er plugget i kontakten i veggen og xboxen ikke er på?

Det gjør nemlig ikke min og derfor mistenker jeg at problemet ligger der. Hørt noe om at det har vært et problem med noen strømadaptere. Stemmer det?

 

Takker for alle svar!

8039893[/snapback]

skal vel være en gul led som lyser når xbox er av (grønn når den er på såvidt jeg husker).

Lenke til kommentar
hadde samme problem når jeg kjøpte min 360

etter 20 minutter prøvde jeg å skru an på så kom an på

8044648[/snapback]

 

Okey?

Så du sier at det ikke var noe som helst lys på strømadapteren og så plutselig kom det på og xboxen funket?

Høres merkelig ut, men skulle ønske det skjedde om 20 min her og:). Da kunne jeg spillt og vært fornøyd.

Endret av Smyagol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...