Bluesky Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Har kjøpt meg en laptop, En HP Pavillion dv9060ea, og den funker omtrent ikke. Den virket greit i begynnelsen, men så begynte den å bli treg. Jeg formaterte så harddisken og la inn Windows XP Home Edition. Men HP liker tydligvis ikke folk som prøver å fikse laptopene sine på egenhånd, jeg skulle selvfølgelig ha brukt HP's egen Recovery funksjon. Saken er nemlig det at omtrent ingen av driverne som jeg finner på HP sin supportside fungerer som de skal. Eneste som virker er skjermkortet og det trådløse nettverkskortet, mens lydkort, webcamera og USB-porter fungerer ikke. Jeg har bestillt en support CD fra HP, men den kommer ikke før om lenge. I mellomtiden kunne jeg gjerne tenkt meg å få lyden og USB portene til å virke slik at pcen ihvertfall fungerer på et minimumsnivå. Forslag til hvordan jeg får driverne til å virke?
Caze Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 (endret) Hva mener du med at driverne "ikke virker"? Dette må utdypes mer. Forresten: chipset (brikkesett)-driverne bør legges inn før du legger inn andre drivere, har du gjort det? Endret 28. februar 2007 av Caze
Bakke Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 (endret) Har hatt samme problem (har dv6165), formaterte uten å lage recovery disc. Fiksa problemet med å gå dit jeg kjøpte pc'n og ba om en ny recovery disc Men du har ikke recovery partisjonen? For da er det bare til å trykke F11 under oppstart. Og som sagt, har du installert driver til chipset? Jeg fikk til usb porter og andre relevante ting, utenom lyd... Endret 28. februar 2007 av mhbakke
Privat Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Sjekk etter driver direkte fra de som produserer lydkort osv.
Privat Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Prøvd å oppdatere senere. mulig det ikke eksisterer W2K driver Method 2: Use HP Software & Driver Downloads Use the following steps to locate the updated HP software and hardware drivers and files. Open a web browser and go to the HP.com site. http://www.hp.com On the HP site, click on Software & Driver Downloads Click on Start Detection to automatically detect product names/numbers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå