AnaXyd Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Hei! Har da satt opp en server hjemme, og satt i gang terminalserver, slik at jeg kan fjernstyre den fra alle pc'er i nettverket mitt. Det som hadde vært kjekt da, var at jeg kunne ha kobla meg på den fra f.eks jobben, eller andre steder i verden. Er dette mulig? Hva må jeg isåfall gjøre for å få det til? Hadde vært fint om noen kunne ha svart meg på dette! Og: Hvis denne er postet i feil kategori, kunne det ha vært mulig å flytte den til riktig da? Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste.
S.M. Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Du kan kjøre remote desktop over nett mot den ofisielle ipadressen men da må du "portforwarde" ruteren til å si at kommunikasjonen går til denne serveren. Det er da veldig viktig at du har en konto med god passord som du kobler deg med..
AnaXyd Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Skrevet 28. februar 2007 Okay.. Veit du hvordan jeg setter opp dette da?
XuserX Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 www.logmein.com leteste måten uten at du må åpne noen porter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå