lost^ Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 (endret) Hei! Har formatert og reinstallert min laptop, installert drivere til trådløs nettverkskort og alt det der. Problem: Når jeg surfer på nettet så kommer jeg kun inn på norske websider eks:www.vg.no. Hvis jeg prøver meg på .com , .net o.l. så søker pc'en i evighet uten resultat. Surfer via trådløst nettverkskort Jeg har: -Oppdatert windows internet explorer fra 6 til 7, uten resultat -Prøvd 2 andre drivere til mitt trådløse nettverkskort (finnes kun 3), uten resultat -Gjenopprettet standard instillingene til internet explorer, uten resultat -Slått av windows brannmur og Norton internet security, uten resultat Min PC: Dell Inspirion XPS Gen2 Microsoft Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Intel® Pentium® M processor 2.26GHz 1024MB RAM Setter pris på tilbakemelding, takk på forhånd Edward- edit: Alt fungerer som det skal når jeg surfer med direkte TP tilførsel, må være noe med trådløskortet ? Endret 26. februar 2007 av lost^
Republic3D Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Høres nesten ut som et ISP problem. Ring internettleverandøren din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå