fogduckers Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 er det noen som vet hvor dyp havet i wow er?
øl_i_tastaturet Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 The Great Sea makes up the deep waters between the continents of Azeroth. This stretch of ocean is so vast you will die of fatigue before you can swim any significant distance in it. Some say that somewhere in the Great Sea lost islands still to be explored and such mysterious places such as the Maelstrom, the Broken Isles and the Undermine await travelers in the future. kilde: http://www.wowwiki.com
fogduckers Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 (endret) er det noen som kan hjelpe meg? jeg prøver å lære herbalism med en nightelf er rouge i lv 22 og jeg klarer bare ikke å lære han det, men det står at jeg kan lære han det men taining knappen er grå kan noen hjelpe meg? Endret 26. februar 2007 av andsa
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 (endret) Du får ta deg en svømmetur ut selv for å sjekke hvor dypt det er. Forresten, har aldri sett helt vitsen med denne tråden, men du kan jo se om du finner noen fra serveren din der. Endret 26. februar 2007 av Slettet-p4PIYwb6
fogduckers Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 ja har prøvd det men jeg kommer ikke til bunns.
øl_i_tastaturet Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 er det noen som kan hjelpe meg? jeg prøver å lære herbalism med en nightelf er rouge i lv 22 og jeg klarer bare ikke å lære han det det står at eg kan lære han det men taining knappen er grå kan noen hjelpe meg? 8028709[/snapback] Gå over skrivefeila dine for andre gamere's skyld er du snill. Jeg skjønte absolutt ingenting av det
øl_i_tastaturet Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 ja har prøvd det men jeg kommer ikke til bunns. 8028730[/snapback] Ja, det er umulig skjønner du. *dobbelpost*
fogduckers Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 (endret) er det noen som kan hjelpe meg? jeg prøver å lære herbalism med en nightelf er rouge i lv 22 og jeg klarer bare ikke å lære han det. men det står at jeg kan lære han det men training knappen er grå. kan noen hjelpe meg? Endret 26. februar 2007 av andsa
øl_i_tastaturet Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 er det noen som kan hjelpe meg? jeg prøver å lære herbalism med en nightelf er rouge i lv 22 og jeg klarer bare ikke å lære han det det står at eg kan lære han det men taining knappen er grå kan noen hjelpe meg? 8028857[/snapback] Har du penger nok da? et lite tips: Ikke post det samme to ganger
fogduckers Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 noen som vet om en rask måte å skaffe gull på?
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 (endret) noen som vet om en rask måte å skaffe gull på? 8028919[/snapback] Så du ikke linken min? Flere der som kan gi deg litt økonomisk støtte. Endret 26. februar 2007 av Slettet-p4PIYwb6
Pug Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Vær så snill. Bruk småprate om/rundt wow for små meningsløse spørsmål som f.eks. hvor dypt havet mellom Kalimdor og Eastern Kingdoms er... T_T
Betongmannen Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Trykk på K-knappen og sjekk under Primary Professions. Hvis du har to professions, f.eks Alchemy og Leatherworking så kan du ikke lære flere. Du kan fjerne professions ved å klikke på den og så klikke på tegnet nederst på arket som ligner på en Ø. Ang. gull så kan du løpe rundt og denge løs på alt du finner rundt deg, plukke opp alt og selge det. Finner du grønne/blå items så sleng dem på AH.
øl_i_tastaturet Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Spør du meg, tror jeg trådstarter prøver å more seg litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå