Dr.Feelgood Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 jeg lurte på en ting når jeg søker etter servere for jeg bare ca 3400 mens vennene mine får 15000 og mere hva kan jeg gjøre? takk
Chris_lox Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Er (hvis jeg ikke tar helt feil) filtre du kan skru av og på. Dette kan fikses et sted, husker ikke helt hvor. Men tipper at du har på noen filtre som gjør at du ikke får opp så mange servere!
Dr.Feelgood Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 men hvor ligger denne filter?
tfw Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 (endret) HAHA! hvilken linje har du? secure/not secure server? Endret 24. februar 2007 av tfw
hiper Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 er vel ikke noe med hvilken linje han har da, men hvilke filtre han har satt på
tfw Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 er vel ikke noe med hvilken linje han har da, men hvilke filtre han har satt på 8018348[/snapback] jo det har det.
hiper Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 fortell meg hvorfor det har noe med linja og gjøre? eneste forsjellen er at det tar lengre tid og finne servere, internet er internet!
Dr.Feelgood Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 men hvordan kan jeg 0 stille filtere eller noe sånt?
EspenFe Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Når du kommer inn i cs så trykker du på "Find Servers". Så trykker du på "Change Filters". Der kan du velge Om det skal være Secured(VAC) eller ikke Secured. Du kan velge hvor høy ping du skal ha, hvilke område serveren skal ligge i osv. -Espen
Dr.Feelgood Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Når du kommer inn i cs så trykker du på "Find Servers". Så trykker du på "Change Filters". Der kan du velge Om det skal være Secured(VAC) eller ikke Secured. Du kan velge hvor høy ping du skal ha, hvilke område serveren skal ligge i osv. -Espen 8018824[/snapback] takk men hva er clan?
EspenFe Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Når du kommer inn i cs så trykker du på "Find Servers". Så trykker du på "Change Filters". Der kan du velge Om det skal være Secured(VAC) eller ikke Secured. Du kan velge hvor høy ping du skal ha, hvilke område serveren skal ligge i osv. -Espen 8018824[/snapback] takk men hva er clan? 8018914[/snapback] Clan(engelsk) eller Klan(på norsk) er at mange spillere danner et lag. De finner på et kult navn. foreksempel : en fyr heter Toastjern. Så blir han med i en clan. Kanskje clan-navnet er S|b. Da blir han hetende S|b Toastjern. Håper jeg forklarte det godt nok.
Chris_lox Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Klan kan vel også beskrives som en "klubb", da bestående av mange medlemmer som spiller sammen.
Ueland Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Slettet et par innlegg som var irrelevante, samt noen som hadde litt vel mye skrivefeil i seg.
Ueland Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå