navyboy Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 (endret) Hei, har prøvd både telenor sitt mobilt kontor og sierra wireless sitt. Disse har støtte for UMTS(3G), EDGE og GPRS. Problemet mitt er at jeg får meget ustabil ping. Selvom jeg står på Karl Johann. Pingen varierer fra 100ms til 1500ms. Dette er nok til at Citrix sesjonen min detter ut og klikker helt. Finnes det noen innstillinger som kan gjøres for å få bedre ping?? Jeg kjører Airwatcher programvaren på sierra wireless kortet, og mobilt kontor programvaren til telenor. Har også teste globetrotter mobility manager til telenor kortet. Uansett er det like dårlig ping. Speedometeret å ITavisen viser 369 kb/s nedlastning og det er jeg fornøyd med. Endret 24. februar 2007 av navyboy
Jigsaw V Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Eeeeh? Hva i huleste skal du forvente? Jeg ente opp med 250ms i ping i gjennomsnitt når jeg koblet min N70 til PC'en via blåtann. Brukte 3G...
hiper Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 kan dessverre ikke forvente ping under 200 med edge/3g
navyboy Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 kan dessverre ikke forvente ping under 200 med edge/3g 8018412[/snapback] Greit nok at den ligger på 2-3 hundre, men poenget mitt var at jeg får veldig ustabil ping, ofte er den over 1s og dropper. Og da klikker citrixen. Den er veldig følsom for høy ping og drop.
hiper Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 er ikke noe du kan gjøre for og få bedre ping fordi tenkologien støtter det ikke, men du kan prøve og finne en wifi sone og høre om du kan koble deg på der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå