deathrow Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 hei hei jeg spiller saints row ganske så mye, vær gang jeg spiller, så forsvinner bilene av og til i noen sekunder + veien blir borte sånt av og til + lyd forsvinnner, noen som har spillet og vært bortig dette ?
deathrow Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Skrevet 22. februar 2007 bilen jeg kjører bli usynlig i noen sekunder, så plutselig kommer det tilbake
Barely dead Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 (endret) har spilt saints row (gta rip off) ganske mye og jeg har aldri hatt store problemer med usynlige biler. Endret 22. februar 2007 av larshaugli18
Elnacho Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Har du oppdatert spillet? Husker en av oppdateringene fikset nettop det du sikter til.
DP Rusher Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Det har med DVD-spilleren i konsollen å gjøre. Den første boksen min hadde ingen slike problemer, men da jeg fikk tilsendt ny etter å ha måttet levere inn den første, så startet dette allerede vel omtalte problemet. Er vel egentlig ikke noe man kan gjøre desverre. Tror heller ikke den patchen hjelper på dette.
BlastyTrasty Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Har med overføring ifrå det optiske drevet å gjere. Ikkje noko patch som fiksar det, såvidt eg veit.
deathrow Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 det kommer vell en patch fra ms som fikser dvd dille sikkert
DP Rusher Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 det kommer vell en patch fra ms som fikser dvd dille sikkert 8011895[/snapback] Det gjør nok ikke det er jeg redd. Hardware problem fikses desverre ikke med patcher.
deathrow Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 men fjerna patchen til saints row så så nå forsvinnner ikke bilene lengre hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå