Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Har åpnet port 1024, men den er fortsatt stengt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har forsøkt og åpne port 1024, men den er fortsatt stengt.

 

Canuseeme.org sier følgende:

 

Error: I could not see your service on 84.202.8.218 on port (1024)

Reason: Connection refused.

 

 

Noen som vet hvorfor`?

7994145[/snapback]

 

 

Jeg kan pinge deg, men porten er stengt den. Har du noen service kjørende på denne porten da?

Lenke til kommentar
Har forsøkt og åpne port 1024, men den er fortsatt stengt.

 

Canuseeme.org sier følgende:

 

Error: I could not see your service on 84.202.8.218 on port (1024)

Reason: Connection refused.

 

 

Noen som vet hvorfor`?

7994145[/snapback]

 

 

Jeg kan pinge deg, men porten er stengt den. Har du noen service kjørende på denne porten da?

7994188[/snapback]

 

Ja har et wireless kamera på den...merkelig, porten skal være åpen nå..

Lenke til kommentar

Et kamera? Med innebygget netverk, eller USB? Om det er et nettverkskamera kan det jo ha firewall det også...

 

Den IP'en er vel NGT sin? Hva slags ADSL router har du? Du har ingen andre routere på nettet ditt?

 

Edit: Nei, er visst ikke NGT... CanalDigital kabel... Prøv en annen port, f.eks 10024.

Endret av netphreak
Lenke til kommentar
Et kamera? Med innebygget netverk, eller USB? Om det er et nettverkskamera kan det jo ha firewall det også...

 

Den IP'en er vel NGT sin? Hva slags ADSL router har du? Du har ingen andre routere på nettet ditt?

 

Edit: Nei, er visst ikke NGT... CanalDigital kabel... Prøv en annen port, f.eks 10024.

7994556[/snapback]

 

 

Trådløst overvåkingskamera, alle instillinger på det er sjekket og skal være i orden, er linksys router. Er flere routere her, men denne er koblet direkte..

 

Canaldigital ja!

Lenke til kommentar
Så du har disabled firewall i Linksys kameraet (alltid greit for å utelukke at feilen ligger der) og portforwarda port 1024 til til riktig IP (altså linksysen's WAN adresse)?

7994690[/snapback]

 

Er ingen firewall i kameraet nei, men har portforwarda port 1024 til ipn til kameraet ja

Lenke til kommentar
Så du har disabled firewall i Linksys kameraet (alltid greit for å utelukke at feilen ligger der) og portforwarda port 1024 til til riktig IP (altså linksysen's WAN adresse)?

7994690[/snapback]

 

Er ingen firewall i kameraet nei, men har portforwarda port 1024 til ipn til kameraet ja

7994707[/snapback]

 

UDP, TCP eller both?

Lenke til kommentar
Jeg får "siden kan ikke vises", er det ikke mulig for meg selv og finne pcn?

7995100[/snapback]

 

Sorry, var nok litt kjapp... Jeg kommer inn på Linksys'en din på port 80. Hvordan har du fått den linksys'en til å "forwarde" meg til port 10024? Håper det ikke er dette du mener med port "forwarding"?

Lenke til kommentar
Jeg får "siden kan ikke vises", er det ikke mulig for meg selv og finne pcn?

7995100[/snapback]

 

Sorry, var nok litt kjapp... Jeg kommer inn på Linksys'en din på port 80. Hvordan har du fått den linksys'en til å "forwarde" meg til port 10024? Håper det ikke er dette du mener med port "forwarding"?

7995235[/snapback]

 

 

Ja jeg åpnet den også for og se om det kunne hjelpe,

 

bruker port 10024 ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...