Turbo sindre Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 (endret) hei skaffet meg nettop gta sa startet det opp og så at allt var litt grønt gjorde ikke så mye til å begyne med men nå går det meg seriøst på nervene graffik kortet mitt er et xfx geforce 7600gt 256mb xxx edition noen som hvet hva som er galt? Endret 21. februar 2007 av sindre12
Snerk Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Ja dette var snodi.. Prøv dette: Uinstaller spillet, oppdater skjermkort driver, oppdater directX, oppdater windows, reinstaller spillet, defragmenter harddisken. Og prøv igjen.. Om dette ikke hjelper så vet ikke jeg ivaffal.
Smeltelim Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Ser ut til at den står instillt til å bruke 16bits farger og ikke 32bits. Gå i Options > Display setup > Advanced, der vil du mest sansynlig se at oppløsningen står på "ettellerannet X ettellerannet X 16". Trykk på den og bruk piltastene til du får oppløsningen din med x32 tilsutt i stedenfor x16, så skal det fungere fint
Turbo sindre Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Skrevet 22. februar 2007 (endret) Ja dette var snodi..Prøv dette: Uinstaller spillet, oppdater skjermkort driver, oppdater directX, oppdater windows, reinstaller spillet, defragmenter harddisken. Og prøv igjen.. Om dette ikke hjelper så vet ikke jeg ivaffal. 7988819[/snapback] ja ett eller anet av det du sa funka i hvertfall når funker det helt fint takk for hjelpa Endret 22. februar 2007 av sindre12
Szmekken Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Hvordan har du fått den bilen? er det en patch som gir andre biler?
Turbo sindre Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 Hvordan har du fått den bilen? er det en patch som gir andre biler? 8020727[/snapback] nei lasta ned skins fra denne siden også trenger du dette programet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå