Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Start.no - andre med høy ping?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg lurer på om det er noen andre som har problemer med høy ping på nett fra start.no? Dog de leier jo igjen linjer fra Telenor, men syntes det er rart at jeg nå skal ha ping på alt ifra 65 til 105 på cs, da jeg før spilte stabilt med 35-40 ping. Og det fra eidsiva nett. 6mb linje ett eller annet, og nå har jeg 8mb ell brutto 9600/704 :dribble::dribble:

 

Og det er ikke annet som kjører på nettet samtidig som jeg spiller..

 

Takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjer lite gitt...men er det noen som har på peiling på hvordan jeg åpner porter??

Er helt nuub når det kommer til nettverk...

 

Ciao

8000518[/snapback]

åpne porter ja.. det kommer alt ant på, om vi skal klare å hjelpe deg så er det kjekt å vite hvilket utstyr du har og hvordan tinger koblet fra A til Å

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Vel jeg kan da si så mye at jeg har en Speedtouch router, koblet rett fra ruter til datan...er bare jeg som bruker den

 

Noe mer? Skal jeg iallefall prøve å komme med nyttige tilbakemeldinger

8008137[/snapback]

 

Hvilken Speedtouch ruter har du ? De fleste speedtouch ruterene har et greitt web grensesnitt du kan gjøre dette fra.

 

Åpne nettleseren din og tast inn 10.0.0.1 som adresse, så skal du få opp grensesnittet til ruteren. Herfra kan du velge "verktøykasse" og så "Spill og Applikasjonsdeling" og deretter klikk på linken "Tilordne et spill eller applikasjon til en lokal nettenhet". Her vil de vanligste applikasjonene ligge i en liste, og så velger du bare pcen som du skal åpne porter mot.

Ok, denne fremgangsmåten fungerer for de fleste speedtouch jeg vet om (bortsett fra 510)

Lenke til kommentar

Og når du sier alt annet crap? hva mener du da?

Bruker forresten nettverskporten som sitter på HK, kan dette ha noe å si..

 

Rutern er av typen 546 i tror jeg.

Men jeg har begynt å få litt problemer med at Internettet detter ur noen ganger, kan dette være rutern, isåfall noen gode rutere til anbefaling, ikke trådløst.

Takker for hjelp så langt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...