Rex_Rodney Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 (endret) Hei.. lurer på om noen vet hvorfor jeg ikke hører meg selv i høytalerne når jeg prater i mic på windows, mikrofonen virker , ser det på veiviseren.. Sjekket at mic ikke var dempet i volumkontroll og så vidt jeg så så var den ikke det? over msn så hører folk hva jeg sier.. noen som har svaret? Endret 20. februar 2007 av Rex_Rodney
Steina Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Hvorfor skal du høre deg selv? Ingen har på så de hører seg selv når de prater i mikrofonen , men om du absolutt vil det, så skru av "Mute mic" i lydmikseren.
Rex_Rodney Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Skrevet 20. februar 2007 (endret) Hvorfor skal du høre deg selv? Ingen har på så de hører seg selv når de prater i mikrofonen , men om du absolutt vil det, så skru av "Mute mic" i lydmikseren. 7983341[/snapback] Hehe, nei er ikke at jeg skal høre på meg selv, irriterer meg bare over at jeg ikke får det til... hvis du tenker på mutemic på kontrollpanel -> lyd , så finner jeg ikke no mutemic no sted der.. Endret 20. februar 2007 av Rex_Rodney
Steina Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Kontrollpanel -> Lyd -> Avansert -> Alternativer -> Egenskaper -> marker "microphone" -> Ok Fjern demp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå