Fabber Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Hei, har en K750i som ble kjøpt sommeren 2005. Den er litt sliten: dekselet er slitt, joysticken er til tider dårlig. I tillegg har fastporten fått seg noen trøkker. Hva vil det koste å fiksen den opp litt? - Nytt deksel - Ny joystick - regner det som lite sannsynlig å få fast porten reparert, men det er strengt tatt unødvendig. Noen spesielle verksteder som er bra (og billig). mvh Fabe
magh Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Er den så vraket at du ikke kan kjøre det inn på reklamasjonen? Fikk nettopp nytt minnekort, joystick og software gratis til min 1,5 år gamle w800i hos Deltaservice
Fabber Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Skrevet 20. februar 2007 Er den så vraket at du ikke kan kjøre det inn på reklamasjonen? Fikk nettopp nytt minnekort, joystick og software gratis til min 1,5 år gamle w800i hos Deltaservice 7982994[/snapback] Takk for tipset, sjekker med Deltaservice. Må man legge ved kvittering for kjøp? Dekslet er litt ripete, så bytter gjerne det, selv om det kanskje ikke dekkes av garantien. Joysticken er noe annet. mvh Fabe
myers Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 K750i er ikke en telefon som lett kan repareres selv pga, kamerabiten.9 av 10 tilfeller blir åpne/lukke mekanismen ødelagt vist du ikke har gjort dette tidligere, vil jeg annbefale å sende den inn å verksted. Byttet joystick på min for en tid tilbake.Dette kom på 750kr. Så tror ikke dette er lønnsomt om du ikke får det på garantien. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå