Gå til innhold

Full minidvd til kamera er "not formatted"


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har et samsung minidvd kamera. I dag krabbet sønnen min for første gang, og kjæresten min fikk fanget det på film. DVD'en ble full, så hun stoppet nødvendigvis med filmingen, og skrudde av kameraet. Da jeg kom hjem og skulle se på det, fikk jeg bare beskjed om at discen ikke var formattert. Kameraet ble bare skrudd av på vanlig måte etter opptaket. Får altså ikke spilt av dvd'en. Kan alt ha blitt slettet? Evt blitt en feil på discen så den ikke er leselig?

 

Når jeg ser på dvd'en fysisk, ser det ut som det er data på den, men jeg vet ikke om en slettet dvdrw ser ut som en tom en, eller om det fortsatt ser ut som det er data på den. Har alt som er tatt opp av sønnen min på denne dvd'en, så om noen har noen gode tips, hadde det vært herlig.

 

Den var formatert i dvd-video.

 

På forhånd takk

Even

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regnet vel egentlig med det ja, men hadde et lite håp.. Var noen fine bilder av gutten på 4 måneder som egenhendig ristet den første gaven ut av papiret på julaften..

 

Apropos mini-dv kontra dvd, så har det vært mye tull med kameraet.. Personlig ville jeg kjøpt mini-dv, men dette var en gave. Det lå lenge uåpnet fordi jeg vurderte å bytte, men jeg gjorde (desverre) ikke det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...