Gunn@r Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 (endret) Jeg har koblet TVen til PCen med en s-video-kabel, men problemet er at jeg får ikke farge på TV-skjermen. TVen er ikke så altfor ny, men det er ikke no gammelt skrap heller! Den har ikke s-video-inngang, så jeg har vært nødt til å få tak i en scart-konverter som jeg kan plugge s-video-kabelen i. På skjermkortet mitt er det selvsagt en s-video-utgang, som kabelen da er koblet til. Jeg får helt greit opp et bilde, men altså ingen farge! Bare grått/hvitt, som er litt kjedeli å så på Oppløsningen er heller ikke så bra (den dialogboksen "Egenskaper for skjerm" dekker 3/4 av TV-skjermen fra topp til bunn, har litt mer å gå på i bredde da)...men det kan æ leve me! Skjermkortet jeg har er: PowerColor Radeon 9800 PRO 128MB Hjelp mottas me et stort takk Endret 19. februar 2007 av nilsrune
Gunn@r Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 Se etter lignende linker neste gang Link 7975244[/snapback] Har vært inne på den ja....og denne: Link ...men viste bare ikke om det va no spesielt som kunne gjøres med akkurat det skjermkortet jeg har...derfor laga æ en annen tråd siden ingen av de andre har samme kort som mæ...
goli4th Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Se etter lignende linker neste gang Link 7975244[/snapback] Har vært inne på den ja....og denne: Link ...men viste bare ikke om det va no spesielt som kunne gjøres med akkurat det skjermkortet jeg har...derfor laga æ en annen tråd siden ingen av de andre har samme kort som mæ... 7975259[/snapback] Problemet ditt er ikke skjermkortet, men inngangen du bruker i tven... Du må mest sannsynlig bruke AV2, og antakeligvis velge denne to ganger sånn at du får AV2s (s-video). Da får du farge... Dette er beskrevet mange ganger i forumet...
Gunn@r Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 Se etter lignende linker neste gang Link 7975244[/snapback] Har vært inne på den ja....og denne: Link ...men viste bare ikke om det va no spesielt som kunne gjøres med akkurat det skjermkortet jeg har...derfor laga æ en annen tråd siden ingen av de andre har samme kort som mæ... 7975259[/snapback] Problemet ditt er ikke skjermkortet, men inngangen du bruker i tven... Du må mest sannsynlig bruke AV2, og antakeligvis velge denne to ganger sånn at du får AV2s (s-video). Da får du farge... Dette er beskrevet mange ganger i forumet... 7975712[/snapback] Okey....ska prøve det Takk ska du ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå