Koyo Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Trenger et bra program som gjør at jeg kan ta opp sang ol via microfron. noen som vet om et bra slikt program. så pliz ta kontakt
Propofol Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Trenger et bra program som gjør at jeg kan ta opp sang ol via microfron.noen som vet om et bra slikt program. så pliz ta kontakt 7971262[/snapback] Du kan jo bruke "lydinnspilling". Bruker det selv. Hvis du vil ha et avansert program så anbefaler jeg Adobe AudioFX.
Koyo Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Trenger et bra program som gjør at jeg kan ta opp sang ol via microfron.noen som vet om et bra slikt program. så pliz ta kontakt 7971262[/snapback] Du kan jo bruke "lydinnspilling". Bruker det selv. Hvis du vil ha et avansert program så anbefaler jeg Adobe AudioFX. 7971281[/snapback] problemet med windows lydinnspilling er at jeg får kunn spilt inn i 60 sekunder
Propofol Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Trenger et bra program som gjør at jeg kan ta opp sang ol via microfron.noen som vet om et bra slikt program. så pliz ta kontakt 7971262[/snapback] Du kan jo bruke "lydinnspilling". Bruker det selv. Hvis du vil ha et avansert program så anbefaler jeg Adobe AudioFX. 7971281[/snapback] problemet med windows lydinnspilling er at jeg får kunn spilt inn i 60 sekunder 7971319[/snapback] Ah.. kan man ikke stille det opp da?
dizzykeys Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Prøv audacity. Brukbart og gratis, med masse effekter du kan legge til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå