Erelend Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 (endret) Nå de siste dagene har jeg opplevd at både Firefox og Ie har blitt ekstremt tregt. En mistanke er at jeg oppdaterte windows for 1 eller 2 dager siden. På nesten hver eneste side kommer det "tidsavbrudd" og "klarte ikke å finne tjener" og de gangene jeg klarer å laste en side tar det 30 sek + er det haugevis av bilder som ikke kommer og mange helt hvite områder Jeg har BKK 3500/500 men da jeg tok speedometer testen på IT-Avisen fikk jeg bare at jeg hadde 2900/500 men denne hastigheten skulle vel være nok til å ikke få tidsavbrudd Noen som vet hva jeg kan gjøre? Edit: eksempelbilde Endret 18. februar 2007 av Erelend
Erelend Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Fant ut av hvordan jeg løste det, bare starte ruteren på nytt. men etter 2 dager så går det like treigt... hva skyldes det?
Barely dead Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 ustabilt nett kanskje. bruker du trådløst. kan jo være noe med ruteren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå