vihovde Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 (endret) Lastet ned IE7 (engelsk) for å teste ut denne på norsk Windows XP Pro. Er det bare meg som synes dette går litt tregt? Hver gang man skal skifte siden kommer dette "snurrehjulet" som søker etter siden man skal skifte til? Synes Opera er mye kjappere, hva mener dere? Er sikkerheten på linje med Opera? Endret 18. februar 2007 av vihovde
Mythos Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg merker ingen forskjell i hastighet om jeg bruker IE7, Opera eller Firefox. Jeg synes de er bra raske alle tre, men jeg bruker mest IE7. Sikkerheten sies det mye rart om, men jeg har ikke hatt noen problemer med IE som jeg selvsagt holder oppdatert til enhver tid.
shabador Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 (endret) Personlig syntes jeg IE7 er tregere, ja. Det er også gjort en del tester av dette, der IE7 kom dårligest ut av de 3 store nettleserene (har ikke link til denne i hodet). Men det er nok ikke så særlig stor forskjell nå lenger som det var under IE6-tiden. Når man jobber i Opera eller Firefox føler man ofte at det går raskere, siden man jobber mer effektivt når man bruker Mouse Gestures. Dog, i senere tid har det også kommet en addon til IE som kan gi denne funksjonaliteten. Endret 19. februar 2007 av shabador
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå