Bartin Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 (endret) Min familie har da en Stasjoner maskin som funker bra ! Men når den har stått en stund blir skjermen hvit. Dette skjer når foreksempel : bytter bruker etter en halv time time ca. maskinen har stått lenge på, og når den går i ventemodus. Når dette oppstår må jeg vente i minst 30 - 50 min før jeg kan starte på nytt maskinen uten at det kommer hvit skjerm. Starter jeg opp maskinen etter jeg har ventet 5 min etter hvit skjerm blir den hvit. Dette problemet er skikkelig irriterende når jeg spiller cs så blir den hvit når jeg går utav cs fra fullmodusvisning. Og noen ganger restarter hele maskinen uten at jeg trykker noe som kommanderer den til og restarte. Noen som vet grunnen? PS: sikkert noen skrive feil ! Edit: Css feilien er fikset takk nessjabu noe sånt ! Tusen takk Endret 21. februar 2007 av mongoms
Nesjabu Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Har du prøvd å laste ned ny driver til skjermkortet?
Bartin Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Har du prøvd å laste ned ny driver til skjermkortet? 7970994[/snapback] Nei. hvordan?
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 åssen type skjermkort har du? PS: skriv inn "dxdiag" i "kjør" (hvis du har windows)
Bartin Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 åssen type skjermkort har du? PS: skriv inn "dxdiag" i "kjør" (hvis du har windows) 7973825[/snapback] Har windows , men finner ikke filen? , skal jeg skrive noe før?
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 (endret) åssen type skjermkort har du? PS: skriv inn "dxdiag" i "kjør" (hvis du har windows) 7973825[/snapback] Har windows , men finner ikke filen? , skal jeg skrive noe før? 7979733[/snapback] ikke noe skal skrives før, prøv heller dette: Start->Programmmer->Tilbehør->"Ledetekst"->skriv inn "dxdiag" der. Og velg ja når det kommer opp en melding relatert med Direct X. Velg så "Skjerm". Og på "Navn" skal det stå åssen type skjermkort du har. På "Produsent" står det hvilket selskap som har lagd kortet, søk på det selskapet på google ellerno, og gå til hjemme sia dems, og last ned en ny driver til skjermkortet Endret 20. februar 2007 av Slettet-aNZFa3
Bartin Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Skrevet 20. februar 2007 (endret) ikke noe skal skrives før, prøv heller dette: Start->Programmmer->Tilbehør->"Ledetekst"->skriv inn "dxdiag" der. Og velg ja når det kommer opp en melding relatert med Direct X. Velg så "Skjerm". Og på "Navn" skal det stå åssen type skjermkort du har. På "Produsent" står det hvilket selskap som har lagd kortet, søk på det selskapet på google ellerno, og gå til hjemme sia dems, og last ned en ny driver til skjermkortet 7982107[/snapback] Ok. Skal prøve når jeg kommer hjem fra skolen, takk for hjelp og god instruks Edit: hvordan driver mener du? Som denne linken? DRIVER? Endret 20. februar 2007 av mongoms
Nesjabu Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Viss du ikke vet hva skjermkort du har så klikker du på start, høyreklikker på Min Datamaskin så egenskaper. Så klikker du på Maskinvare øverst, etter det går du inn på enhetsbehandling, blar ned til skjermkort så utvider du den. Viss det f.eks står står at du har ATI FireGL V7300 skjermkort så går du inpå www.ATI.com så på drivers, downloads e.l så laster du ned driveren så heter det samme som skjermkortet ditt. Viss det er Nvidia så går du inpå www.nvidia.com Etter du har lastet det ned så kan du opne filen å følge instruksjonene.
Bartin Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Skrevet 20. februar 2007 (endret) Viss du ikke vet hva skjermkort du har så klikker du på start, høyreklikker på Min Datamaskin så egenskaper.Så klikker du på Maskinvare øverst, etter det går du inn på enhetsbehandling, blar ned til skjermkort så utvider du den. Viss det f.eks står står at du har ATI FireGL V7300 skjermkort så går du inpå www.ATI.com så på drivers, downloads e.l så laster du ned driveren så heter det samme som skjermkortet ditt. Viss det er Nvidia så går du inpå www.nvidia.com Etter du har lastet det ned så kan du opne filen å følge instruksjonene. 7984407[/snapback] Jeg kom på en side : http://www.catchgamer.no/?module=download&...&downloadId=986 går ikke det and å laste ned derifra? , alikavel, de hjalp ikke me det som jeg lastet ned der., blir fortsatt hvit skjerm når jeg tar av og på maskinen , CS t/cs folka er fortsatt svidde. Edit : CS er fikset normalt!! ikke noe svarte folk !! .. takk for hjelpen !! Endret 20. februar 2007 av mongoms
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Viss du ikke vet hva skjermkort du har så klikker du på start, høyreklikker på Min Datamaskin så egenskaper.Så klikker du på Maskinvare øverst, etter det går du inn på enhetsbehandling, blar ned til skjermkort så utvider du den. Viss det f.eks står står at du har ATI FireGL V7300 skjermkort så går du inpå www.ATI.com så på drivers, downloads e.l så laster du ned driveren så heter det samme som skjermkortet ditt. Viss det er Nvidia så går du inpå www.nvidia.com Etter du har lastet det ned så kan du opne filen å følge instruksjonene. 7984407[/snapback] Jeg kom på en side : http://www.catchgamer.no/?module=download&...&downloadId=986 går ikke det and å laste ned derifra? , alikavel, de hjalp ikke me det som jeg lastet ned der., blir fortsatt hvit skjerm når jeg tar av og på maskinen , CS t/cs folka er fortsatt svidde. Edit : CS er fikset normalt!! ikke noe svarte folk !! .. takk for hjelpen !! 7985212[/snapback] ikke no problem
Bartin Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Skrevet 21. februar 2007 Men maskinen blir forstatt hvit når jeg skrur av og på maskinen
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 prøv å bytt vga-kabelen (skjermkabelen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå