olemedkrutt Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Er det mulig å skifte email eller det hemmelige PW? Kan jeg eventuelt sende en email med passordet til kontoen som bevis på at jeg eier den ?
Sheel Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Du kan resette passordet og få det tilsendt til eposten som blir oppgitt når du lager en konto. Dette krever selvsagt at du både eier epost-kontoen og at du vet "Secret Answer".
olemedkrutt Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Skrevet 16. februar 2007 Jeg har mistet tilgangen til min epost. Er det ikke noen jeg kan ringe og snakke med, som kan orne det?
Sheel Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Tja.. Du må vel ringe "Billing Support", da. Husker ikke telefonnummer akkurat nå, men det er vel informasjon om dette på http://www.wow-europe.com
olemedkrutt Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Skrevet 16. februar 2007 Her er saken: Jeg har mistet tilgangen til emailen, og det hemmelige svaret har jeg glemt. Jeg er redd for at en gang i fremtiden må jeg retrieve passordet, og da vil jeg få problemer. Men jeg har jo passordet til wow kontoen, så hva om jeg ringer "Norway: 800 12 277 (free)" og forteller dem om problemet? Eller må jeg leve med denne bekymringen for alltid?
wise™ Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Det er derimot mulig å få tilbake passordet til emailen din. Noe jeg tror er både enklere å raskere. Lykke til.
Daehli Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Jeg sendte mail til blizzard rundt juletider med spørsmål om jeg kunne skifte secret password, siden jeg hadde bare mekket et tullespørsmål, fordi kontoen var egentlig trail account nr. 10 elns. Jeg var redd for at blizzard ikke ville at jeg skulle registere så mage kontoer i samme navn, så jeg bare fant opp personal info. Skrev dette i mailen, og fikk til svar at jeg måtte sende kopi av IDen min, helst passet mitt, for å verifisere meg, deretter kunne jeg skifte akkurat hva jeg ville. Jeg går ut i fra at du får skifte mail adressen også, bare du forklarer problemet. F.eks at noen har hacket hotmailen din elns. Du får som sagt svar at du må sende IDen din, det er bare fordi du ikke skal kunne selge accounten din. Selvsagt kan du forsatt gjøre det, men det gjør at småunger som ikke har peiling, ikke klarer å fikse det. Ikke for å være forhåndsdømmende. Det blir som han 12åringen som ville kjøpe kontoen min for 3k. (Kunne ikke la han gjøre det) Stakkars liten. I allefall, send mail.
Nvrmind Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 (endret) Vis du har brukt VISA (eller lignende) så kan du si kontonr, så får du skiftet det Edit: Du kan også oppgi CD-keyen din, som bevis Endret 17. februar 2007 av Nvrmind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå