Gå til innhold

Skal kjøpe ny bærbar! Hvilken er best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, skal kjøpe meg en bærbar PC til litt spill og skole?

8-9.000 bør være nok! ikke over 9.000!  :)

Hvilken PC er da best for mitt bruk?

Hva er "Trusted Platform Module (TPM)" ?

Takk :)

7957902[/snapback]

 

 

jeg har akuratt sett på bærbar pc til skole og kansje litt spill. den jeg bestemte meg for ble denne:

http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...gory_tabcontent

valgte en med mye RAM siden jeg kommer til å kjøre vista på den og mest sannsynlig en del programmer sammtidig.

lykke til med letingen, det er ikke lett. tror jeg har sett på opp mot 100 PC'er :p hehe

 

;)

Lenke til kommentar
Hei, skal kjøpe meg en bærbar PC til litt spill og skole?

8-9.000 bør være nok! ikke over 9.000!   :)

Hvilken PC er da best for mitt bruk?

Hva er "Trusted Platform Module (TPM)" ?

Takk :)

7957902[/snapback]

 

 

jeg har akuratt sett på bærbar pc til skole og kansje litt spill. den jeg bestemte meg for ble denne:

http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...gory_tabcontent

valgte en med mye RAM siden jeg kommer til å kjøre vista på den og mest sannsynlig en del programmer sammtidig.

lykke til med letingen, det er ikke lett. tror jeg har sett på opp mot 100 PC'er :p hehe

 

;)

7957935[/snapback]

ser i ettertid at Skjermkortet ikke var noe særlig! å 5400rpm er for lite!

Lenke til kommentar

ikke mye fornuftig du får i den prisklassen, jeg sverger til business line pcer, altså HP NC/NX, Fujitsu Siemens Lifebook eller Lenovo/IBM Thinkpad, alt anna er søppel når man har blitt vant med byggekvaliteten og stabiliteten til disse maskinene, dog ikke så enkelt å få noe monster skjermkort i dem, men spiller ikke på pc uansett

 

Har ikke helt inngående kunnskap om TPM, men er en hardwarebrikke som tar seg av kryptering/sikkerhet på maskinen.

Lenke til kommentar
ikke mye fornuftig du får i den prisklassen, jeg sverger til business line pcer, altså HP NC/NX, Fujitsu Siemens Lifebook eller Lenovo/IBM Thinkpad, alt anna er søppel når man har blitt vant med byggekvaliteten og stabiliteten til disse maskinene, dog ikke så enkelt å få noe monster skjermkort i dem, men spiller ikke på pc uansett

 

Har ikke helt inngående kunnskap om TPM, men er en hardwarebrikke som tar seg av kryptering/sikkerhet på maskinen.

7958061[/snapback]

 

Takk, men så skrev jeg tydelig i innlegget at pc`n skal til spill da! Så skjermkort er nødvendig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...