Gå til innhold

Lurer på noe ved uTorrent oppdatering

Kaggen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg kom nettopp tilbake fra svømmehallen, og da hadde det dukket opp en melding på uTorrent, der det stod at det var kommet ny versjon av uTorrent..

Jeg trykte ok, men så kom det to meldinger, den ene om feil ved nedlasting av språkfilen, og den andre så slik ut: post-96942-1171568723_thumb.jpg

Greit tenkte jeg, er vel bare å laste ned fra siden deres, men når jeg har oppdatert, er alle torrentene mine i programmet fortsatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Synes du formulerer dårlig. Har du oppdatert og er forundret over at torrentene fortsatt er der eller lurer du på om torrentene dine fortsatt kommer til å være der hvis du oppdaterer?

Regner med at du mener det siste, og svaret er ja det vil de (oppdaterte akuratt selv ;) )

Endret av Mathias666
Skrevet (endret)
Synes du formulerer dårlig. Har du oppdatert og er forundret over at torrentene fortsatt er der eller lurer du på om torrentene dine fortsatt kommer til å være der hvis du oppdaterer?

Regner med at du mener det siste, og svaret er ja det vil de (oppdaterte akuratt selv ;) )

7951919[/snapback]

der ja.. var fortsatt trøbbel med språkfilen (eneste forskjell er down speed og up speed), men eller s funket det fint.. merker forskjell på hastigheten også.. :D

EDIT: Har et også lite problem som gjelder å bli "connectable"..

Her i huset bruker vi en Jensen switch på loftet ved modemet, og her nede i kjelleren en Zyxel switch.. Må jeg skaffe meg en router for å bli "connectable" (kontaktbar)?

Tok et screenshot for et halvt år siden da jeg installerte uTorrent: post-96942-1171573130_thumb.jpg

Endret av Kaggen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...