Texas7 Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Hei, jeg lasta ned et gratis 3GP program nå nettopp. Det heter "Super". Men jeg skjønner ikke noe av oppsettet der, heller ikke hvor filen legger seg når den er ferdig konvertert! Legger ved et bilde, så dere kan se hvordan det ser ut etter at jeg har konvertert en fil... Noen som kan hjelpe meg? Takk
Submoose Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Jeg ser du ikke er veldig god med PC, så da kan du heller prøve imTOO 3GP converter, som er et mye lettere program og bruke.
Texas7 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Skrevet 15. februar 2007 Jeg ser du ikke er veldig god med PC, så da kan du heller prøve imTOO 3GP converter, som er et mye lettere program og bruke. 7949660[/snapback] Jeg har prøvd ImToo, men det konverterer ikke mer enn 4 min eller no. Eller har du en link til et sted der jeg får lasta ned et gratis ImToo program som det ikke er noe tidsbegrensning på?
Submoose Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Kan ikke diskutere pirat-ting her så jeg sender deg en PM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå