fondus Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Hei Det har seg slik at hver gang jeg har prøvd å rippe DVD i ripitall så kommer bildet opp-ned, men teksten rette veien. Hva er problemet og hva kan løse det?
iv3rs Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 har vel ikke inne windows media player 9 series tilfeldigvis ?
fondus Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Skrevet 4. desember 2002 Vet ikke. kjører 2k sp3, mer har jeg ikke innstallert, men jeg kan si at jeg har prøvd i the playa, mediaspilleren og PoverDVD med samme resultat... _________________ @#hw.no@undernet [ Denne Melding var redigert av: fondus på 2002-12-04 17:53 ]
BBC Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Det har med codec'en din å gjøre. Har du innstallert Nimo codec pack? Leste du isåfall advarselen før du gjorde det, og ikke innstallert g400-driveren?
atticus Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Hva med å IKKE bruke RipItAll da? Og heller prøve noe annet, eller skjer det uansett hvilket program du bruker (Ripping++)
fondus Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Skrevet 4. desember 2002 Jeg har kun DivX 5.01 codec innstallert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå