femftifem Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 (endret) Jaegarn X2 - The Final Exertion Etter å ha sett den mett etterspurte Counter-Strike filmen Jaegarn X2, må jeg si at jeg ble ekstremt imponert med tanke på redigering. Her snakker vi redigering av ekstrem kvalitet. Chillside er også en "privatbedrift" hvor en gjeng med personer som har utrolige til erfaringer innen redigering innen video og gfx har slått seg sammen til å lage videoer mot betaling. Men Jaegarn har fått sponset sine videoer fra Chillside som nå er verdenskjent. For de som er glad i CS (som meg) kommer til å like "fraggsene" som blir vist på filmen. Jeg vil personlig anbefale denne filmen både for de som liker ekstreme video-effekter og for de som er glad i pene CS-frags. Filmen kan lastes ned via torrent (det jeg anbefaler), eller fra chillside sine sider, catchgamer eller MYM (Meet your Makers). Torrent: Link Meet Your Makers: Link (Krever registrering). Catch-Gamer: Link (Krever registrering). Forbered dere til en knall film! Endret 14. februar 2007 av sndr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå