Yakuza Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jeg trenger et land jeg kan fær til det er mange quester for lvl 30 hunter.. jeg lurer på at jeg gå til kalimdor øya og gjøre Quester... er det noen side til guide eller noe sånt.. mvh Yakuza...
Burg Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jeg trenger et land jeg kan fær til det er mange quester for lvl 30 hunter.. jeg lurer på at jeg gå til kalimdor øya og gjøre Quester... er det noen side til guide eller noe sånt.. mvh Yakuza... 7941926[/snapback] Dra til Stranglethorn Vale og gjør quests ved Hunter's Camp der, bra grinde quests å levle med, i tillegg får man noen ganske bra items for hunters av dem.
Kiruk Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jame's leveling guide funker bra for meg. Test den å se om du liker den.
Dʋgɢtung Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 http://www.wow-europe.com/en/info/basics/regionlevels.html Alt du trenger ang. levler på regions
Poor Leno Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Skriv hvilken faction du er i! Ganske viktig hvis du vil ha gode tips til steder å queste!
Veta Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Man får veldig mye XP av questene i Stranglethorn Vale. Gå til Nesingwary's Expedition som liggger ganske langt nord, og så til Grom'gol hvis du er horde. Etterhvert er det mange bra quests i Booty Bay også.
Maltas Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Shimmering Flats i 1000 Needles har også flere quests for lvl 30+.
Bredoc Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Spiller du på pvp realm og er Alliance ville jeg anbefalt deg Soutshore. Stille og fint sted med en god del bra quester. Desolace heller ikke så værst, men dog best for Horde. Stranglethorn er nok overall det beste stedet, men det vil jeg ikke anbefalle om du spiller på pvp realm. Litt for mange gankers der.
hazzie Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Stranglethorn er nok overall det beste stedet, men det vil jeg ikke anbefalle om du spiller på pvp realm. Litt for mange gankers der. 7947214[/snapback] STV er min favoritt gankeplass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå