Mrs Hatta Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Når jeg skal launche CS:source så får jeg en sånn feilmelding som dette her: Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg har prøvd å reebote PCen, innstallere cs på nytt .. Men får det liksom ikke til.
Mrs Hatta Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Skrevet 14. februar 2007 Half life 2 virker. Så det kan se ut som at det bare er cs:source det er noe galt med. Dessuten virker også 1,6 og CZ...
Donnie Darko Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Mener å huske at jeg fikk en feilmelding når jeg spilte 1.6, men dette er en helt annet feilmelding enn den jeg fikk. Problemet med den jeg fikk var pga jeg hadde noen porter åpne som ikke skulle være det. Kan det hende det er det her også?
m0zzdart Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Mener å huske at jeg fikk en feilmelding når jeg spilte 1.6, men dette er en helt annet feilmelding enn den jeg fikk. Problemet med den jeg fikk var pga jeg hadde noen porter åpne som ikke skulle være det. Kan det hende det er det her også? 7940692[/snapback] har ikke noe med porterå gjøre og han intreserer seg ikke at du fikk en feilmelding på et ANNETT spill. mangler vel fila eller noe slikt da? reinstaler!?
Donnie Darko Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Prøvde bare å hjelpe. Hun/han sa faktisk at hun/han hadde prøvd å innstalere det på nytt.
frostbitten Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Gå på innstillinger for CS:S i Steam-menyen og let frem "verify ... files". Husker ikke helt hva det het, men du finner det.
xenoxz Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 og han intreserer seg ikke at du Hun/han sa faktisk at hun/han hadde prøvd å innstalere det på nytt. nice. han? han/hun? ...nice
Donnie Darko Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Det kunne godt hende at det var en vennine på bilde. Uansett når jeg sa det så viste jeg helt godt hvilket kjønn det var på bilde. Så på profilen hennes å fant ut at hun var en dame/jente :!:
Mrs Hatta Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Skrevet 14. februar 2007 Psh. Jeg er hawt chick! Men jeg skal teste ut det du sa frostbitten. Takk for svar fra alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå