Gå til innhold

Addons i wow


Anbefalte innlegg

Nå vet jeg ikke om det er lagd en sånn tråd før, men hvis det er, så er det bare og slette den!!

 

Men til saken, jeg er ganske nå når det gjelder wow, har en 24 druid akkurat nå mens jeg skriver dette, og jeg lurte på en ting.

 

Hvilke addons bruker dere?? Hvilke addons anbefaler dere?? Så hvis dere kan anbefale noen, også hvor jeg kan i tilfelle finne de, så blir jeg glad, på forhånd takk :D:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei,

 

anbefaler deg og ta en titt i denne tråden, sikkert bare til og fyre løs spørsmål der hvis du lurer på hva de forskjellige tingene heter..

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=516075

7939806[/snapback]

 

 

Så på den sida du viste til, og så dette bildet, da lurte jeg på en ting, (han husket ikke hvilke addons han brukte), men vet noen av dere det?? tenkte altså på sånn at han får penga og ammo og alt sånn på en linje øverst i bilde, legger ved bildet jeg tenker på

post-120269-1171451105_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Det der er Titan Panel. Fin addon. :)

 

Selv så har jeg veldig mange, brukte Perl en god stund for et år siden eller noe sånt, men når jeg testa den nå syns jeg den bare var irriterende, den normale er best der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
FuBar er egentlig bedre enn Titan Panles synes jeg da :) Så mange utvidelser til Titan som ikke er oppdatert for 2.0...

7940012[/snapback]

Det er vel et par flere funksjoner og slikt ja, men selv så viser jeg kun penger, repair, bags og fps. (Tror ikke det var mer) Og så liker jeg designet på titanpanel mye bedre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...