aespN Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jeg har nettopp kjøpt meg ny bærbar datamaskin, og jeg har en kompis i klassen med samme PC. Det er snakk om en Hp Pavilion Dv9000-serie. Problemet er at han bruker sin fjernkontrol til å sette på musikk på pcen min, og det er veldig irriterende. Noen som har peiling på hvordan jeg får deaktivert denne funksjonen? -aespN
Jada-jada Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Ingen som har peiling? 7940447[/snapback] Les her om bumping av tråder. https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#bumping
godal Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 sett en tapebit (ikke gjennomsiktig) eller post-it lapp over mottageren.
aespN Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Skrevet 15. februar 2007 Jeg finner ikke IR-porten i enhetsbehandling :S
kehax Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Jeg finner ikke IR-porten i enhetsbehandling :S 7946999[/snapback] hmm... det var merkelig... du kan prøve å bruke legge til hardware funksjonen og se om den dukker opp om den ikke gjør det vet jeg ikke hva du skal gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå