tovalb Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hei har tenkt å kjøpe en ny og rimelig bærbar pc. Jeg lurer på om denne duger. Pc`n skal ikke brukes til spill. bare til surfing,bilder og tekstbehandling det som er viktig er: Lite støy Vista rimelig trådløs noen bedre forslag en den jeg linket til. (Da jeg også skal ha bredband fra telenor skulle jeg få den for 5300
Wrasko Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Linken din fører meg kun til ett sted der det er flere produkter.. Hvilket produkt tenkte du på?
tovalb Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Skrevet 14. februar 2007 det var dette produktet: FSC AMILO PA 1510 AMD SEM3200+/2X512MB/ Ser at jeg postet i feil forum. skulle vært i hjelp kjøp/salg. kan moderator flytte posten?
Wabby Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 FSC har sikkert blitt bedre i sin tid, men for 2 år siden hadde jeg en FSC p4 3Ghz med 1gb ram +++ ... Dette var problemene mine: - Bildet forsvant pga defekt kabel fra HK til skjerm - Levetiden på batteriet tapte seg drasitisk etter 6-8 mnd (de hadde da 6mnd garanti på batter). Levetid etter 8 mnd var ca 20 - 45 min avhengig av bruk. - Høy viftestøy, tung og varm (trolig at dette var en P4). - Disken var levert med 4200 rpm, noe som gjorde en rask maskin meget treg, byttet denne ut selv til 7200rpm. Fordelen: - Med tanke på årgangen så var den i sin tid meget highend og meget bra og skarp skjerm med høy oppløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå