Arne M Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 (endret) Har oppgradert til Vista Home P. og kjøpte ny Nero 7, som da skulle gå i Vista (noe ver. 6 ikke skal gjøre). Problemet er at instalasjonen stopper underveis, så jeg får ikke installert. Noen andre som har prøvd ? Noen som har tips om hva som må gjøres ?? Arne M Endret 13. februar 2007 av Arne M
Arne M Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Skrevet 13. februar 2007 Kontakt banken din du ermm.gif Den skjønte jeg ikke
Asstroll Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Kontakt banken din du ermm.gif Den skjønte jeg ikke 7937056[/snapback] Se tråd tittel.....
Asstroll Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 he he, takk for det. :!: 7937103[/snapback] Men for å prøve å hjelpe deg da...Kommer det noe opp under installasjonen? Feil melding elns?
Arne M Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Skrevet 13. februar 2007 (endret) Det er først en melding om at det er kompabilitetsproblemer med Nero 7, velger ignore, men windows install stopper. Kommer feilmelding om at windows installer har sluttet å virke. Trodde egentlig at jeg kunne innstalere og så oppdatere. Muligens jeg burde innstalert først i XP. Mulig jeg kan laste ned fullversjonen også bruke den nøkelen jeg har. Det må jo være andre på forumet som kjører Vista og Nero ? Arne M Endret 13. februar 2007 av Arne M
Arne M Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Skrevet 14. februar 2007 Innstalerte du gjennom Xp før du innstalerte Vista eller innstalerte du gjennom WinXP compatibility mode ?? Eller hvordan fikk du innstalert ? Arne M
Asstroll Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jeg bare installerte i Vista, funka kleint her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå