Gå til innhold

360 spørsmål om diverse

beemerten

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tittelen er svært misvisende forresten. Jeg talte 4 spørsmål, ikke 360. :p

7938300[/snapback]

Ja,jeg så i ettertid at det ble litt feil.INgen som vet prisene på dette?

Er det 100% trygt å oppgi kortnummeret til dem? Er litt skeptisk til slikt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har tenkt å kjøpe meg en xbox 360, men vil jeg få noe bra bilde på en 28 tommer crt tv med 50 hz? den har 2 scart innganger

7940893[/snapback]

Du får så bra som det er mulig. Hvis du vil ha det aller beste på den TV'en kjøp en Advanced (RGB) scart.

Skrevet

ok, så vis jeg kjøper eb rgb til scart kabel i tillegg vil jeg få et bra bilde selv om det er 50 hz? har hørt av andre at man bør ha 100 hz...

Skrevet
Er dessverre enkelte spill som krever minst 60 hz.

7941053[/snapback]

Tv'en hans klarer garantert 60hz.

Alle europeiske tv'er er "50hz". Det er vår standard. Men 99% av de klarer 60hz også.

Så ikke tenk på det espenoo.

Min 20 år gamle tv klarer 60hz.

Skrevet

7941053[/snapback]

Det mener jeg er bullshit! Har mange ganger fått til å spille spill som krever 60hz på 50hz innstilling på Xboxen

Skrevet

takk for svar

er det noe mulighet til at jeg kan teste dette eller står det et sted på tven om den klarer 60 hz?

tror tven er ca 5-6 år gammel

Skrevet

7941053[/snapback]

Det mener jeg er bullshit! Har mange ganger fått til å spille spill som krever 60hz på 50hz innstilling på Xboxen

7941078[/snapback]

Det virker ikke her, måtte stille den på 60 hz for å få noenlunde greit bilde. Men om det Enduro skrev stemmer så er det jo ingen problem.

Skrevet
takk for svar

er det noe mulighet til at jeg kan teste dette eller står det et sted på tven om den klarer 60 hz?

tror tven er ca 5-6 år gammel

7941113[/snapback]

Nja, står kanskje i bruksanvisning.

Det kan testes hvis du har xbox, sett den i 60hz i options. Eller hvis du har PS2 spill som lar deg velge mellom 50/60hz.

Uansett, vil bli meget overrasket hvis tv'en din ikke klarer 60hz.

Hvis du kjøper rgb scart, bare husk å bruke scart port nr1, da som regel kun en av scart inngangene har rgb støtte.

Skrevet

Den gamle vår taklet ikke 60hz iallefall.. Men, det var en 21" som var 20år gammel eller noe.. :p

Men, uansett skal jeg spille på min CRT skjerm snart.. :) Fikk boxen min idag.. Veldig fornøyd så langt! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...