Gå til innhold

Remote keylogger som overvåker tastetrykk

Swafty

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som har peiling på en sånn "remote keylogger" som har en fil som man putter på en pc og da kan man sitte hjemme å se hva de skriver osv.

Noen som vet om en sånn? Som funker :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hva skal du med denne da :p

disse blir vel ofte busta av en virussjekker ville jeg tru :)

hehe. jeg føler virkelig for å quote denna setningen her fra den sia som det linkes til:

This keylogger offers the same advanced features as Invisible Keylogger but is equipped with a remote installer for your monitoring convenience. The Remote Installer enables you to monitor your pc remotely without having to sit down and install the keylogger to begin monitoring.

hehe, remote installer, for your convenience, :lol:

Endret av Tøffe-Tetra
Skrevet

Helst gratis hehe

Men jeg tenkte på et program som gjør at man kan bare sende en fil over msn/email til en annen, så når de dobbeltklikker på den så logger det hva de skriver så kan jeg se hva de skriver på pcen min.

Skrevet
Helst gratis hehe

Men jeg tenkte på et program som gjør at man kan bare sende en fil over msn/email til en annen, så når de dobbeltklikker på den så logger det hva de skriver så kan jeg se hva de skriver på pcen min.

7937323[/snapback]

:dribble: spør "POT" eller "PST" som den nå heter:

http://www.pot.no/ :tease:

Skrevet
Helst gratis hehe

7937323[/snapback]

*** Ulovlig overvåkning. Vi støtter ikke slikt. Stenges! ***

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...