aref Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Noen som kan anbefale spill som likner på Jane's Fleet Command, men som er noe nyere?
Dragoncrest Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Dangerous waters er laget av samme utvikler og er litt i samme ulla. Men Dangerous waters er så vidt jeg forstår veldig mye mer simulator rettet enn Fleet Command. Har ikke prøvd Fleet Command selv, så du får unnskylde meg hvis de 2 spillene ikke eier noen likhetstrekk. Et annet spill som jeg kommer på i farta er Battlestations : Midway som er et veldig ferskt spill. Men det er mye mer lettvekt og arcade enn Fleet Command, men det betyr ikke nødvendigvis at det er et dårlig spill for det. Pacific Storm kan også være verd en titt, men jeg vet ikke så mye selv om dette spillet.
pezo89 Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 battlestations midway er ikke no i nærheten av jane's fleet command, BM er mer send fly hit og dit, båt hit og dit. jane's fleet command er mer strategisk, mye større valg enn i Bm.. bare prøvd demo av dangerous waters, og syns ikke det var like bra, jane's fleet command må være det beste sim i sin sjanger, bare synd de alldri lagde no oppfølger, eller at noen har fulgt i dem sine fotspor, btw, noen som vet åssen jeg kan få jane's fleet command til å kjøre bra på win xp. av en eller annen grunn går det rett til helvete på xp. enn 98....
pezo89 Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 pacific storm er no lignende, er mye mer utfyllende... tar seg lang tid å sette seg inn i.. du har en hel haug av valg. helt ifra map(strategiske delen) til kampene, som foregår i 3D. kan velge alt ifra piloter,ammo, osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå