Gå til innhold

ny mobil max 2000!?


Anbefalte innlegg

Pappa sa han kunne kjøpe meg ny mobil. MAX 2000. :D jeg skal kjøpe den på telehuset. og jeg vil IKKE ha samsung. jeg tenkte på en nyere nokia eller sony ericsson. må ha et goodt kamera og litt plass så jeg kan ha noen musikkiler på den. og det må være bluetooth. siden jeg har det på pc'n.

Det skal være kontantkort på den. IKKE netcom er ikke dekning for det her.

så billig som mulig.

 

men jeg vet ikke hva skal velge

 

noen som har forslag!?

 

kjekt hvis noen har erfaring med den.

Endret av m0zzdart
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sony Ericsson K610i. Trur det er den perfekte mobilen for deg. Både med og uten abonnement får du den til under 2000 kr. Den er ingen utmerket mp3-spelar, headset følger ikkje med telefonen (kan kjøpast på nett/i butikk), men den har støtte for utviding av minnekort slik at du har plass til ein god del mp3-filer. K610i har bra batteri, godt kamera, 3G, den ser bra ut, er rask og responsiv, stort sett berre positive ting å seie om den.. Svært bra billigmobil, du får mykje for pengane!

Endret av Fredric
Lenke til kommentar

nokia 6233 koster litt mer enn 2000kr.

men du får en bra mp3 spiller,3G,reagerer raskt,

fantastiske høytalere!bluetooth V2.0,perfekte taster,litt dårlig batteri..bra 2 mpx. kamera som er expert på video opptak!men sliter noen ganger med lys og skygge(sjelden), TOS(trykk og snakk),bra og skarp skjerm(262144 farger)og den er ikke så stor heller :thumbup:

den har også en avangsert kalender,støtte for minnekort(micro SD eller mini SD) har den selv er kjempe fornøyd! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...