-Teddy- Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Jeg får det ikke til å virke; jeg vil ha zoom på en av de roterende hjulene på min Saitek X45. Har prøvd å sette det opp i Lock On, men det virker ikke. Finnes ikke instillingsmluligheter for dette i Saitek Profiler heller. Noen som vet hvordan man setter opp dette? // Når jeg først er her og har laget en tråd: // Finnes det noen Lock On klaner eller noen som spiller sammen her i Norge? Virker morsomt å samles for å fly i formasjon eller heftige dogfights.
Agg Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Mener du Lock-On: Modern Air Combat eller Lock-On: Flaming Cliffs? Tror ikke det er så mange som spiller LOMAC lenger, vet dog at endel folk spiller Flaming Cliffs, har dog ikke prøvd det noe særlig online selv, rett og slett fordi jeg bare blir skutt ned hele tiden OT: Tittet såvidt innom hjemmesiden din, mulig vi ikke bor så langt ifra hverandre, bor selv rett ved Rygge Flystasjon og har hatt både Chinooker og Super Pumaer over taket her den siste tiden.
-Teddy- Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 (endret) Mente Modern Air Combat. Er Flaming Cliffs en utvidelsespakke eller et eget spill? EDIT: Jeg bor mellom E6 og riksveien, i nærheten av gamle Rygge Auto. Endret 10. februar 2007 av -Teddy-
Agg Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Flaming Cliffs er en utvidelse til det orginale Lock-On, legger til Su-25T, fikser endel bugs og forbedrer endel andre småting. Du finner mer informasjon om Flaming Cliffs her, om et par måneders tid kommer også Black Shark-utvidelsen som legger til Ka-50, pluss endel annet snacks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå