shonaz Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Lurer enkelt å greit på om det er noe vits for meg å kjøpe dual core, om jeg vil få noe større effekt ut av det til mitt bruk? Skal kjøpe bærbar i prisklassen 7000 kroner, og den skal brukes for det meste til høre på musikk, se film, skolearbeid, og spilles litt, tenker på CS og COD2 Har ikke klart å finne et bra forslag på en dual core bærbar, med ok skjermkort, og minne. men har funnnet en MK-36 med ok speccs til mitt bruk HP Pavilion dv6128eu Her får jeg et ok skjermkort: NVIDIA GeForce Go 7200 vil helst ikke ha noe dårligere en dette.
shonaz Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 Noen som kan svare på dette ? da jeg skal bestille pc i dag ;D
FDviking Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 ville gått for core duo prossesor, de skal vist være noe raskere.
efikkan Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Du vil dra nytte av dobbelkjerne i programvare som utnytter det, ellers er det som enkeltkjerne. Den der har vel delt grafikkminne, og ikke brukbar til noe serlig. Jeg har to andre forslag, med brukbar batteritid på også: Acer Aspire 5103WLMi 7899 kr Acer Aspire 5114WLMi 8577 kr Hilsen, efikkan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå