Chatrine17 Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Symptomer og nye hendelser i det siste: I overgår: - Fjernet Northon antivirus 2005 og installerte AVG free antivirus. Kjørte scan og fant 1 "virus" som ble slettet. I går: - windows utfosker låste seg gang på gang da jeg forsøkte å åpne filer. Anså dette som et midlertidig problem men vet ikke hvorfor det skjedde. Pc'n fungerte tilsynelatende som normalt utenom utforskeren. I dag: PC'n starter delvis, det stopper opp i "loading screen (der der står windows på sort bakgrunn og en animasjon indikerer at det "loades"). - Jeg kommer meg inn i BIOS og kan navigere her med tastaturet - Jeg kommer meg dit jeg kan starte opp i sikkerhetsmodus MEN kan ikke navigere med tastaturet her! BIG SHIT! Om noen kan være så snill å hjelpe meg hadde det vært supert! Chatrine
Chatrine17 Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 Er det ingen som vet hva jeg kan gjøre for å løse problemet? mvh Chatrine
Chatrine17 Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 Er det virkelig ingen som kan hjelpe en kvinne i nød? Må jeg reinstallere windows? Da mister jeg vel alle data på den partisjonen. Kan jeg gjøre noe i BIOS? Tilleggsopplysninger: Hovedkort: ABIT KV8 pro CPU: AMD 64 3000 Harddisk: Seagate barracuda, S-ATA, 160GB Skjermkort: Sapphire Raedon 9350 128 mb Ram Corsair value S mvh Chatrine
Chatrine17 Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 Hjelp! Får vel bare reinstallere XP da. Har 2 partisjoner. Dataene på partisjonen som XP installeres på blir vel slette? Ikke på de andre partisjonene?
Ravenlord Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Prøv en repair install av XP først, du mister ingen data da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå