joxan Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hey Da trenger jeg lit hjelp, som Emnetittel sier....Lvl 70 pvp gear eller 5-man gear =) ? Tenker da på stats, hvem som utgjør best dps og mest dmg.....det er det samme for meg om jeg sitter noen timer i Bg eller i Instance får å få bra gear...så hvilke er best ? lvl 70 pvp gear eller 5-man instance gear ?? Btw * Er lvl 70 hunter Takk for hjelpen
StarGazer Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Skal du raide eller drive med pvp?Pvp gearet er utrolig nok mest gearet mot pvp, med mye stamina og resilence, mens instance gearet har mindre stamina og er mer fokusert på pve!
joxan Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 kommer til å bli blandet...Pve og Pvp
Rollespilleren Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 PvE gear er alltid best uansett hva du skal gjøre.
wonnim Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Vil anta at pvpgear er det beste gearet tilgjengelig, hvis du ikke har et raidende guild.
Sindrelol Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 (endret) PvE gear er alltid best uansett hva du skal gjøre. 7908634[/snapback] Ikke nødvendigvis. I pvp, er for mager, det gammle rank 13 gearet bedre enn Netherwind(Hvis man ser bort fra 8/8 setbonusen) Til raiding er selvfølgelig Netherwind overlegent ettersom man får mye mer intelect av det. Endret 10. februar 2007 av Sindrelol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå