nikrus Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Noen som vil dele gatherer info? Jeg ser etter en som har oppdaget mye ores og herbs i outlands! Har prøvd å finne en gatherer.lua fil på nettet som inneholder en del, men dessverre var det uten hell. PS: Jeg har oppdaget så og si alle ores og herbsene i både kalimdor og eastern jeg-har-glemt-resten-av-navnet stedet hvor de dumme alliene oppholder seg. Så bare å legge meg til på MSN eller no om du vil ha den Send PM!
Swafty Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hvor fikk du tak i gatherer som funker til dagens patch??
Beldor Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 http://gather.reet.org/ der er den fil som inneholder en del, men er vel ikke blitt oppdatert etter TBC tror jeg
nikrus Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Skrevet 11. februar 2007 Last ned beta versjonen, den er ganske så stabil.
Radhoo Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Last ned heller Cartographer. http://wow-en.curse-gaming.com/files/detai...7/cartographer/ Fungerer perfekt, samt at den kan stilles inn slik at du kan oppdatere alle som har den addonen i guildet når du finner en ny node. Last ned Cartographer_noteshare for å aktivere denne tjenesten.
Chiasm Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Last ned heller Cartographer. http://wow-en.curse-gaming.com/files/detai...7/cartographer/ Fungerer perfekt, samt at den kan stilles inn slik at du kan oppdatere alle som har den addonen i guildet når du finner en ny node. Last ned Cartographer_noteshare for å aktivere denne tjenesten. 7923999[/snapback] Gatherer har også denne funksjonen. Beta versjonen virker veldig stabil.
MrNielsen Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 (endret) Jeg har stilt dette spørsmåle i en annen tråd, men spør her og siden denne er spesifik om gather sakene: Det er endel slike gather addons, som lager database over copper ors etc.Men de har en funksjon som gjør at du kan dele denne infoen med Guilde f.eks. Hvordan fungerer dette egentlig? På et eller annet vis må jo da addonen conecte til de andre, og sende over info? Kan man bli tatt for juks med noe slikt? Virker litt skumelt, så jeg har ikke turt og sette på denne funksjonen enda. Noen tips om dette? Bruker nå Cartographer addonen, som har dette i seg for mining og herbs. Endret 12. februar 2007 av MrNielsen
Radhoo Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Så lenge det er en addon, så er det ikke juks. Så enkelt er det.
MrNielsen Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Så Blizard vil ikke reagere på at det sendes "pakker" med data mellom 2 eller flere spillere ingame? Som Poste reklama sier, skeptisk :/
Phyx Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Er ikke ulovlig og sende "data" mellom personer i spillet. Tror dmg meter hadde fungert meget dårlig uten det gitt. Men så kan jo info (data) sendes usynlig i kanaler nå noe som ikke gikk tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå