fredstian Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Har installert en ny hd (Samsuns Spinpoint 250gb ide) i min dell dimension 1100 pc. Men så fort jeg flytter filer fra C: (hden som satt i pcen når jeg kjøpte den) til hvilken som helst av de 4 partisjonene av samsungen fryser musepekeren men jeg kan fremdeles trykke på start menyen osv, så musa fungerer fremdeles, men ikke musepekeren! Jeg har også installert nytt grafikk kort (XFX GeForce FX5200 256MB) og mer ram (Crucial 1GB ram, ikke det at jeg tror dette har noe med saken å gjøre men det er sikkert greit å nevne. Setter pris på alle tips som kan være til hjelp!!
mesha Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 er alltid litt skeptisk til å oppgradere komplette pcer som er kjøpt i butikken...ender alltid opp med et eller annet problem.Problemet kan være: - PSU (for lite watt) - Skjermkrt (innstaler nyeste driver) -Operativsystemet (siste valg, men det kan være noe med operativsystemet, spesielt hvis du har uorginal WinXP) håper det hjelper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå