Soti Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg Puttet Screen Sizen Counter strike source Altfor stor, Nå kan jeg Ikke Spille med mindre jeg for meg selv en 24 tommers Skjerm!!og jeg kommer ikke engang inn på counter strike source! Det er litt fleut... Kordan kan Jeg Få Ordnet det?(Kjøpe Ny skjerm er utelukket)
the_zombie Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 (endret) Høyreklikk på css og skriv inn -width X og -height Y i launch options. Så vidt jeg kan huske så skal det fungere Forresten, går an å kutte litt ned på smileys :=) edit: Om det ikke fungerer kan du alltids reinstallere spillet Endret 8. februar 2007 av the_zombie
Stones_ Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Hadde samme problemet engang før jeg og. Gjorde det Zombie sa og det funka..
Soti Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Det Funka, Takk Skal Dåkker Ha Folkz;) Skal Væll kansje Kutte ned på smileyes not gonna happen
Soti Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Men kor E Launch Options..D Står Jo bare "Cannot Display This Video Option" eller noe Sånt
the_zombie Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Men kor E Launch Options..D Står Jo bare "Cannot Display This Video Option" eller noe Sånt 7900482[/snapback] Høyreklikk på spillet i steam og velg options eller lignende. Der skal det være en knapp et eller annet sted som heter Launch Options Sorry for at jeg ikke kan forklare mer detaljert, har ikke steam installert for øyeblikket
Soti Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Hoff, æ må Nu Være Sprængt Lol, Finn d ikke...Er Det på Dær KOr Det Står For eksempel(i mitt tilfelle) STEAM-thomasrr?? Eller Mener Du Settings
Soti Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 eller kansje Det var Egenskaper? Der kor Man Skriver in ... DÆR FUNKA D! Evig Takk Til Dæææ Å Du Stone:P som ikke jør nåå Men Takk uansett;]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå