ksigurdsli Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Har ei fil som er over 4gb. Prøver og pakke den ut med winrar, men får beskjed om att jeg ikke kan pakke den ut fordi man ha NTFS filsystem for og pakke ut filer over 4gb. :S Noen som veit om et annet program jeg kan bruke? Hmm.. På forhånd takk! Mvh Kristian
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 hvis du kjører på fat32 filsystemet så går det desverre ikke ann å ha filer på over 4gb på hdd.
Chevelle Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Er ikke Winrar som er problemet, men att Fat32 ikke hånterer større filer en 4 gb. Konverter en stasjonen om til NTFS og pakk den ut der.
ksigurdsli Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Skrevet 7. februar 2007 Er ikke Winrar som er problemet, men att Fat32 ikke hånterer større filer en 4 gb. Konverter en stasjonen om til NTFS og pakk den ut der. 7894200[/snapback] Okey.. Takktakk! Får jeg gjøre det i xp eller? Eller må jeg bruke et prog? partiton magic feks?
Lukilock Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 http://www.microsoft.com/technet/prodtechn...convertfat.mspx , der får du vite hvordan du gjør om til ntfs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå