Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hvordan finne "reset CD" til eldre IBM T41?


Anbefalte innlegg

Håper noen gidder å svare på denne posten. Kjedelig tema. Har forsøkt et forumsøk uten å finne info :) Innser også at det ikke er noe som heter en reset-cd, men kom i farten ikke på noe mer beskrivende.. :blush:

 

Kjæresten min har nemlig en IBM T41 som hvertfall er 3 år gammel. Kun brukt til studier og web. Den har den senere tid begynt å bli utrolig treg til disse oppgavene. Det å laste en webside kan ta ca et minutt.

 

Har forsøkt å renske opp det jeg kunne med diverse spyware programmer og slettet installerte programmer jeg vet hun ikke trenger. Og lastet ned oppdateringer. Men det er vel på tide å slette så mye som mulig og få pcn tilbake til fabrikk-konfigurasjonen. Lenge siden jeg har gjort det på en pc, men synes å huske at det brukte å følge med en cd med nye pcer som på en måte gjorde at alt "drit" som evt måtte ha blitt installert o.l. på pcn ble fjernet slik at man fikk tilbake originale innstillinger og slikt. Denne cdn jeg tenker på har hun aldri sett.

 

Ønsker en kjapp pc igjen. Og ønsker å fjerne alt rask som måtte være installert. Hvordan tilnærme meg en løsning?

 

Takknemlig for hjelp fra forumbrukere :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...