Gå til innhold

Dele "Favoritter" \Bokmerker mellom flere klienter


Fulgu

Anbefalte innlegg

Jeg bruker til daglig flere datamaskiner, med browseren Opera fortrinnsvis, og liker å ha mange tabs åpne, og disse hadde det vært deilig om hadde fulgt meg uansett hvilken PC jeg sitter på.

Det ultimate hadde vært om de hadde fulgt meg som Tabs, men jeg kan også bokmerke noen av sidene jeg vil skal følge meg. Feks ting jeg vil lese på fritiden, men ikke bør sitte å lese vekk arbeidsdagen med.

 

Noen tjenester med innlogging eller noe som tilbyr slikt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viss du ser inne på addons for firefox så tror jeg at jeg fant ett blant de beste addons til den...

 

Til favoritter på internett explorer kan du bruke synctoy til å synkronisere mappen mellom alle pcer... her kan du sette daglige og uklige synkroniseringer og time baserte :)

Jeg synker mine dokumenter mellom pc, server og til laptop... også på serveren synkes mine dokumenter over til en annen harddisk også... men da kun med kopierings måte... ingenting blir slettet.. men flyttet på :)

Lenke til kommentar

Jeg sliter med det samme som Fulgu, og har funnet en løsning jeg synes er akseptabel for meg. Har alltid på meg min USB-penn. Blitt en rutine at før jeg starter å jobbe på jobben så laster jeg inn (import) siste oppdaterte bookmerke-fil fra opera. Når jeg drar legger jeg den tilbake (export) i usb-penn, og laster på neste sted. etc.

 

Litt jobb, men jeg blir FRUSTRERT å ikke ha lik info over alt. :)

 

 

I ditt tilfelle kan du også lagre "sessions", slik at tabsene åpner seg automatisk hver gang.

Endret av H@@kon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...