Gå til innhold

Ny telefon: Smartphone vs. PDA?


Anbefalte innlegg

Hei, eg er i marknaden for ein ny telefon, samstundes som eg vurderer PDA. Følgjeleg lurer eg på om ein Smartphone kan vere vegen å gå for meg. Kravlista er som følgjer:

 

Funksjoner:

-Kalender: Ja - profesjonell (kan nødast til enkel).

-GPRS: Nei

-EDGE: Nei

-Email klient: Ja

 

Form:

-Klapp/"vanlig"/alternativ: Uvesentleg

-Vekt: "Til å gå med i lomma"

-"Støt/sprut/støv-sikker": Helst

 

Skjerm:

Farge-/ikke fargeskjerm.

-Størrelse på skjerm. Uviktig

-Touchscreen: Uviktig (så lenge den har funksjonalitetane)

 

Pris:

Jeg har mellom 0 og 5000 kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense).

Med abonnementsbinding): Uvesentleg

 

Diverse:

-Merke: Høyrt mykje godt om Qtek, men kan godt velge andre

-Kamera: Nei

-Videokamera: Nei.

-Infrarød port:Ja

-Blåtann: Ja.

-Internminne: Min. 64 mB

-Minnekort?:Ja

-MP3: Ikkje naudsynt.

-Radio:Ikkje naudsynt.

-UMTS: Gjerne.

-Triband: Gjerne.

-wLAN: JA!

- Mulighet for GPS: ikkje naudsynt

-Batterilevetid: Viktig

-Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Primært SMS, av og til tlf (helst innkommande)

 

Bruksområde for gadgeten vert:

1) Timeplanleggar / kalender

2) Epostklient

3) Oppslagsverk / manualar i PDA-format (som det er mykje av i min bransje)

 

Ok, vonar at de som har meir oversyn over marknaden på mobil/PDA sida kan gje meg eit tips om korvidt eg kan gå Smartphone eller må bite i det sure graset og splitte i ein telefon og ein PDA.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HTC P4350 ville vore eit godt kjøp, trur eg. Den er litt dyr; i overkant av 4000, men det er velanvendte pengar. Mange og avanserte funksjonar, har stort sett alt du er ute etter (bortsett frå infraraud). Det er ein PDA, den kjører Windows Mobile 5.0, kan kanskje vere litt mykje å setje seg inn i dersom du er vant med enklare mobilar.

P4350 har ikkje UMTS, det er vel kanskje det mest negative med den. Den har quadband, så du kan ringe med den stort sett over heile verda.

 

Eit alternativ til HTC P4350 er Nokia N80, men den har dårleg batterikapasitet, og er stor og klumpete.

Lenke til kommentar

Ser jeg har omtrent de samme preferansene for min nye mobil som trådstarter så jeg slenger meg på her med noen spørsmål:

 

1. Er det mulig å synkronisere kalenderen til gratisprogrammer på HTCene? ( Har ikke outlook.)

2. Er det mulig å synkronisere andre ting som f.eks sms-arkiv og anropslogg? (Dvs. ta backup av dette på en måte som gjør at du lett kan finne noe i backupen.)

3. Vurderer også f.eks HTC MTeoR, som er litt billigere, har den ordbok og vil dette gjøre at man faktisk kan skrive raskere på denne enn f.eks HTC P4350 som har tastatur. Den skal også kunne vise diverse filformater, er skjermen stor nok til at dette fungerer tilfredsstillende? (Det negative med den er jo at den ikke har wlan.)

Lenke til kommentar
Ser jeg har omtrent de samme preferansene for min nye mobil som trådstarter så jeg slenger meg på her med noen spørsmål:

 

1. Er det mulig å synkronisere kalenderen til gratisprogrammer på HTCene? ( Har ikke outlook.)

2. Er det mulig å synkronisere andre ting som f.eks sms-arkiv og anropslogg? (Dvs. ta backup av dette på en måte som gjør at du lett kan finne noe i backupen.)

3. Vurderer også f.eks HTC MTeoR, som er litt billigere, har den ordbok og vil dette gjøre at man faktisk kan skrive raskere på denne enn f.eks HTC P4350 som har tastatur. Den skal også kunne vise diverse filformater, er skjermen stor nok til at dette fungerer tilfredsstillende? (Det negative med den er jo at den ikke har wlan.)

7881845[/snapback]

 

 

Kan svare på noe av det jeg lurer på iallefall. Htc MTeoR har ordliste og sms går veldig greit på den.. Ordlisten er bra og husker ord du har lagt til. Tastene er også etter min mening gode. Å vise film synes jeg personlig skjermen er for liten til, og lyden er veldig dårlig om man spiller den av uten headset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...