Gå til innhold

Portabel bærbar for student?


confuzed

Anbefalte innlegg

jeg har i dag en dinosaur av en 15,4'' wide laptop fra elitegroup. Den er det mye galt og lite mobilt ved uten å gå for nærme i detalj. Den har bra innhold, men

 

men siden den bråker, både maskin og taster/museknapper, blir varm er tung og stor er jeg på utkikk etter ny...

 

Jeg tenker da på størrelse mellom 12 -14''.

 

Det som er viktig er at den er stillegånde og med 1200* et eller annet opppløsning.. Av programmer blir office eller photoshop de tyngste programmene jeg bruker.

 

Driver ikke med spill, kun musikkavspilling...

 

Er det noen som har noe å anbefale eller sider som har reviews av portable PCr?

 

Prisklassen er gjerne så billig som mulig med øvre grense på 11000.

 

Har og vurdert Mac..

 

 

Håper noen har noen gode anbefalinger eller erfaringer...

 

 

Jeg er ganske rådvill....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jøss, dette er jo nesten akkurat det det samme som jeg er på jakt etter.

 

Jeg lurer på å kjøpe en Dell XPS m1210.

7877045[/snapback]

 

Jeg kjøpte akkurat en Dell XPS M1210 selv, jeg er kjempe fornøyd med den. Med 9 cells batteri veier den rett over 2kg hvis jeg ikke husker feil.

 

Batteri kapasiteten er det heller ikke noe å klage på, klare lett en hel dag på skolen (8-16) uten å lade(office applications). Eneste jeg vil si som er litt negativt er at 9cells batteriet stikker litt ut på baksiden av pcen og at den mangler DVI.

 

Uten om de to små tingene er dette en kjempe laptop for den prisen. Vurderte også den FJS V3205 eller hve den nå heter, men jeg er veldig glad for at valget falt på dell. Kundeservicen til DELL er også relativt bra hvis man skulle ha noe behov for dette.

 

Kjøp DELL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...