slobbix Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Hei... Har hatt det problemet at maskinen låst seg under spelling, spesiellt ved BattleField 2142. Har da formatert win. og installert alt på nytt, men dt hjalp ikke! Skjer under spelling, alt bare låser seg - freeze - ....må starte maskinen på nytt hver gang...noen som vet, eller kan gi tips om dette? (skal prøv å legge ut spesifikasjoner om dataen i dag) Mvh...
ictys Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Møkkamaskin? Nesten umulig å si. Spill kjører maskinen ganske hardt. Kom med spesifikasjonene så ser vi mer.
slobbix Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 Møkkamaskin ja .... lillebror bygde den, og jeg trengte ny maskin, så jeg kjøpte den! Her har dokk specs: HK: ABIT //GPU: ATI Radeo X700 //CPU: AMD Athlon 64 [email protected] //HDD:WDCaviar 120 + WDCaviar 200 Serial ATA //Sony DVD-R Nei, ingenting er overklokket, alt er "standard"...selv jeg synes at det eneste som holder er MSI, og GeForce...har dårlig erfaring med ABIT og ATI (SPESIELLT ATI, mannlort hardware, og enda verre software/drivere - rart de ikke har gått konkurs enda :> ) Takk for all hjelp
Morten K Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Prøv å kjør Memtest. Hvilken strømforsyning har du (merke,watt)?
THx1138 Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Vet ikke om dette er relevant men nevner det likevel. Jeg har aldri fått noen av battlefield spilla til å funke under en 64 bit cpu. Kræsjer under load eller så skjer det ingenting når jeg skal åpne spillet, det være seg Battlefield 1942, Battlefield 2 eller Battlefield 2142. Det jeg har lest på EA sine forum sider er at det er 'buggy as hell' og da generelt Battlefield spilla. Dette er nok ikke hyggelig lesing, men min erfaring. Hadde jeg vært deg hadde jeg sjekket ut forum sidene til EA, kan være du finner no info der. -1138
slobbix Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Skrevet 6. februar 2007 Hmm...strømforsyninga er type : FORTRON/SOURCE - 300W Tenkt ikke på dt, kanskje for liten? Sekkert en elendig forsyning dt der....ja, ska ta en titt på forumet til EA! Prøvde spillet i går natt, men det fungert faktisk (sku spella enda lenger, kanskje det hadd låst seg etterpå). Jeg slo av alt som har med ATI å gjør (på sida av klokka i "Start"-linja - altså jeg exit-a ATI i kone, og TRIXX som da e et overklokkingsprogramm for ATI (har aldri klokket kortet, brukte det bare til å se temperaturen, mem-clocken og vpu-clocken). Pussige greier de her datamaskinen ... Jaja, vi får sjå gutter og jenter, en gang tell, takk for all hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå