larsemannen Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Som sagt i emnetittelen har jeg mistet cd-keyen til min windows xp home edition.. hva skal jeg gjøre? Må jeg betale 800,- for ny xp eller kan jeg gjøre noe annet svar hadde vært genialt
Asstroll Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Vis du kan bevise for at du har kjøpt genuin xp kan du sende eller ringe etter cd-key
larsemannen Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Skrevet 4. februar 2007 hvordan da? med kvitering f.eks?
Asstroll Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Hva som helst som kan bevise at du har kjøpt ekte7genuin xp
SvennAndre Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Holder det å vise den plata du får med i pakken? Og om du har litt av klistremerket fortsatt?
Zethyr Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Så lenge du ikke har avinstallert XP igjen så kan du finne den frem inne fra OSet..
larsemannen Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Skrevet 4. februar 2007 O set, va er det? foresten så har jeg en xp cd til for min bærbare med product key, men det står kun for bruke sammen med nye asus pcer.. jeg har riktig nok asus hovedkort da
Zethyr Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 OSet - OperativSystemet, er i ditt tilfelle windows XP. Søk på CD Key Revealer på google så finner du garantert noe innen de første treffene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå